Dramat turke janë shumë të varura. Dhe ndërsa dramat në përgjithësi kanë qenë duke ripërtërirë linjat e tyre tipike të historisë, ka ende klishe të caktuara që kurrë nuk shkojnë me të vërtetë.
1. Kryesojnë meshkuj të pashëm
Mund të jenë bjond ose brun, meshkujt që kryesojnë në dramat turke janë gjithmonë të ngrohtë, të këndshëm dhe simpatik. Ata janë gjithmonë të përsosur në çdo kënd, në pritje të gruas ideale për të cilën gjithmonë kanë ëndërruar. Ata kanë një trup të madh dhe lartësi të përsosur. Të paktën një herë tregojnë trupin e tyre të madh për audiencën. Mbani mend skenën luftuese të Kivanc Tatlitug në Jugun e Veriut (Kuzey Guney).
2. Kryesojnë femrat e bukura
Femrat të cilat kryesojnë në dramat turke janë shumë të bukura, të dobishme dhe zemërgjera. Sigurisht ka përjashtime për pafajësinë e femrave. Kujtojmë femrat në Dashurinë e Ndaluar (Aski Memnu) ku Bihter (Beren Saat) pati një lidhje me nipin e bashkëshortit të saj.
3. Ish të dashurat “histerike”
Në dramat turke, gjithmonë ekziston një ish-e dashur histerike që dëshmon të jetë një e keqe e vërtetë. Ajo mund të jetë e keqe që nga fillimi ose diçka që mund të ndodhë që ta shtyjë atë në atë drejtim. Ish të dashurat janë të veshura mirë, të arsimuara mirë, xheloze, dhe kurrë nuk duan të jenë të mposhtura.
4. Prindërit e varfër / mbrojtës modest
Në dramat turke, prindërit e pasur të së keqes zakonisht balancohen nga prindërit e më së mirës me një formim kulturor më të dobët. Këta prindër bëjnë çka munden për fëmijët e tyre edhe nëse nuk kanë aq shumë para. Ata janë të varfër por të ndershëm e të drejtë.
5. Djali i pasur por i keq që bëhet një djalë i mirë
Protagonisti mashkullor, i cili fillon rrugën e keqe në një mënyrë ose në një tjetër, përfundimisht ndryshohet nga vajza e cila vjen nga një shtresë më e ulët. Ka një sindrom të djalit të qënurit snob.
6. Të varfërit bëhen të pasur
Në dramat turke, gjithmonë ka karaktere të varfër (zakonisht meshkuj) të cilët gjejnë një mënyrë për t’u bërë të pasur, shumicën e kohës, në mënyrë që të hakmerren. Ata bëhen të suksesshëm dhe fillojnë të shfaqen si biznesmen. Nuk mund ta kuptojmë se sa inteligjentë dhe të zgjuar janë, edhe pse nuk janë të arsimuar mirë. Ata duket se janë të aftë të bëjnë të gjitha llojet e gjërave mahnitëse.
7. Vajzat e pasura dashurojnë djemtë e varfër
Në dramat turke, gjithmonë e shohim dashurinë mes dy personave që kanë prejardhje të ndryshme sociale. Në këtë mënyrë, ne kemi një shans për të zbuluar dallimet kulturore. Meshkujt e varfër janë gjithmonë krenarë, të ndershëm dhe të vështirë, ndërsa femrat e pasura të çojnë gjithmonë të kërkosh dashuri të pastër në vend të parave.
8. Djemtë e pasur dashurojnë vajzat e varfëra
E njëjta gjë shfaqet dhe këtu si tek vajzat e pasura që dashurojnë djemtë e varfër por i vetmi ndryshim është : Kur femrat janë të varfëra, ato arrijnë të tërheqin shumë djemtë e pasur.
9. Sekretet midis protagonistëve
Në dramat turke, gjithmonë ka sekrete. Ose roli i femrës ose roli i mashkullit fsheh diçka. Këto sekrete mund të jenë diçka e fshehur në të kaluarën e tyre. Kur zbulojnë sekretet me njëri-tjetrin, shfaqet një tjetër sekret.
10. Përgjimi
Në dramat turke, gjithmonë e shohim përgjimin ose me dashje ose pa dashje. Zakonisht, personazhet dëgjojnë bisedën, dëgjojnë atë që duan të dëgjojnë dhe largohen para fundit të fjalisë.
11. Skenat e puthjeve
Ndonjëherë këto puthje janë të tepërta dhe statike dhe ndonjëherë ato janë të pasionuara.
Në pjesën më të madhe të kohës, audienca pret puthjen e parë. Kur ata do të puthen? Si do të ndodhë? A do të jetë romantike apo pasionante?