Epoka e fluturimeve hapësinore komerciale
Shkenca e raketave nuk është e thjeshtë. Pyesni çdo inxhinier. Shkenca e raketave nuk është e lirë. Thjesht pyesni NASA-ën. Për fat të mirë, në vitet e fundit numri i kompanive tregtare për fluturimet në hapësirë ka arritur të rritet në mënyrë që të ndihmojë agjencitë kombëtare hapësinore që të zgjerojnë shtrirjen e tyre në kufirin përfundimtar.
Kompanitë inovatore si SpaceX i Elon Musk dhe Blue Origin i Jeff Bezos kanë përshpejtuar zhvillimin e raketave të përmirësuara në mënyrë eksponenciale. Duke vepruar kështu, ato kanë reduktuar në mënyrë dinamike koston e fluturimit në hapësirë, duke përmirësuar edhe aftësinë tonë për të eksploruar kozmosin dhe kapacitetin e shkencëtarëve për të kryer hulumtime përtej Tokës.
Për të qenë më specifik, në 2012, SpaceX u bë kompania e parë private hapësinore që ofronte mallra në Stacionin Hapësinor Ndërkombëtar (ISS). Më parë, ky akt monumental ishte diçka që ishte arritur vetëm nga qeveritë botërore.
Në kohën e sotme, kompania është duke punuar në Crew Dragoin, një anije e gjeneratës së ardhshme që është projektuar për të çuar njerëzit në ISS. Një ditë, SpaceX ka në plan të çojë njerëzit në Mars dhe nëse Musk ka diçka për të thënë në lidhje me të është se njerëzit do të jenë Planetin e Kuq dekadën e ardhshme ose më vonë.
Në fund të fundit, kompanitë private të udhëtimit në hapësirë janë duke udhëhequr ngarkesën tonë në kozmos. Kjo është për shkak se ripërdorimi me sukses i fazës së parë të raketave është një pjesë kritike e uljes së kostos së nisjes … dhe kjo është diçka që qeveritë e botës kanë dështuar për ta prodhuar.
Burimi: Businessmag.al