Një dokument i rrjedhur nga Facebook për reklamuesit e saj të mëdhenj thotë se rrjeti social është duke planifikuar për të lansuar produkte të reja të reklamave në shërbimin e mesazheve, Messenger. Kjo pritet të ndodhë nga tremujori i dytë i 2016.
Siç është thënë, mënyra se si do të shfaqen reklamat do të varet nga komunikimi i juaj me një biznes në të kaluarën. Vetëm atëherë ju mund të pranoni reklama nga ato biznese.
Kjo do të thotë bizneset nuk do të jetë në gjendje për të ju dërguar reklama nëse ju nuk keni komunikuar më herët vullnetarisht me të njëjtin.
Edhe në qoftë se e kanë pëlqyer një faqe të veçantë, biznesi përkatës nuk do të jetë në gjendje për të ju dërguar reklama.
Kjo do ta bëjë të sigurtë që reklamuesit nuk do të dërgojnë reklama të panevojshme tek përdoruesit e tyre.