Përdorni lokacionet dhe hashtag-et në mënyrë strategjike.
Mund të përdorësh lokacionet për të shfaqur përmbajtjen tek njerëz të tjerë që kërkojnë të njëjtën zonë. Përdor hashtags në të njëjtën mënyrë duke etiketuar thënie, si #NYCfood dhe #NYCfashion. Vendos hashtags tuaj në një koment më poshtë ose pas një bllok hapësire në mënyrë që të mos ngjeshen me përmbajtjen e postimit.
Planifiko partnershipe
Bashkëpunimi konkuron çdo herë. Gjeni influencues ose marka të tjerë që ndajnë misionin tuaj dhe bashkëpunoni me ta përmes postimeve të kryqëzuara, blerjeve dhe fotografive të përbashkëta. Ju do të fitoni vëmendjen e audiencës së njëri-tjetrit, dhe mund të bëni disa miq të rinj në proces!
Angazhohu me folloers-at e tu (+ followers potencial)
Kjo është media sociale – jo një kullë e fildishtë. Përgjigjuni mesazheve dhe komenteve dhe bëni biseda reale me njerëzit. Njerëzit do të kenë më shumë gjasa të angazhohen me përmbajtjen tuaj, gjë që sinjalizon vlerën tuaj për algoritmin e Instagram-it dhe gjithashtu krijon followers besnikë.
Jini autentik
Followers-at e tu kanë tru dhe do të dine të kuptojnë kur jeni duke vepruar fallco. Mos i tej-modifikoni fotot tuaja ose mos prisni që vazhdimisht të tregoni sukseset tuaja. Ne të gjithë po luftojmë, në një farë mënyre. Duke u treguar njdekësve tuaj të vërtetën ju ndihmon të krijoni një lidhje më të thellë.